5 najväčších chýb, kvôli ktorým sa ploché brucho neukáže!

Cvičíš, držíš diétu, a predsa sa ti ploché brucho nejaví? Robíš všetko podľa plánu, ale tukové vankúšiky zostávajú na bruchu a okolo pása? Možno aj ty robíš týchto 5 chýb, ktoré zabraňujú spaľovaniu tuku.

chcem ploché brucho

Ploché brucho môžeš mať aj ty, len nesmieš robiť tieto chyby.

1. Robíš nízko-tučnú diétu, aby si mala ploché brucho

Je to veľká chyba, pretože naše telo potrebuje zdravé tuky, obzvlášť tie mononenasýtené. Je veľmi dôležité, aby si do svojho jedálnička zaradila aj potraviny, ktoré obsahujú zdravé tuky, ako napríklad olivy, orechy, avokádo alebo ryby.

zdravé tuky - avokado, olivy, losos, oriešky

2. Si vystresovaná

Ženy, ktoré sú vystresované, smutné a nevedia sa z ničoho tešiť, oveľa pravdepodobnejšie priberajú práve na bruchu. Často sa hovorí, že cvičenie pozitívne ovplyvňuje našu náladu, preto je dôležité cvičiť aj vtedy, keď sa nám nechce. Po cvičení sa ti nálada zaručene zlepší. Cvičenie posilní tú časť tvojho mozgu, ktorá je zodpovedná za reguláciu tuku a nálady.

3. Konzumuješ priveľa hotových jedál

Často sa stáva, že nemáš čas pripraviť si niečo, a tak si radšej objednáš z reštiky? Daj si radšej čerstvú zeleninu a ovocie, a dbaj na to, aby si varila zdravo a z kvalitných ingrediencií.

4. Prijímaš dostatok minerálu magnézium?

Ak sa ti nedarí chudnúť podľa plánu, možno je problém aj v nedostatku magnézia. Štúdia ukazujú, že každá tretia žena svoju dennú dávku magnézia do tela nedostane. Magnézium je ako minerálna láska v tele, potrebná pri látkovej premene. Na jednej strane tento minerál zmierňuje stresové zaťaženie, uvoľňuje svaly a napätie v organizme. Na druhej strane je magnézium potrebné aj pre produkciu enzýmov, ktoré štiepia tuky. Magnézium si telo nevie „vyrobiť“ samo, ale vhodná výživa pomôže.

magnezium a chudnutie

Zameraj sa na potraviny, ktoré obsahujú veľa magnézia, napríklad kešu oriešky, horká čokoláda, arašidové maslo, ovsené vločky banány, sóju či zelenú zeleninu a jedz ich dvakrát denne.

5. Miluješ fastfood, hamburgery a pizzu

Miluješ fastfood, hamburgery a pizzu… Keď chceš mať ploché brucho, mala by si na nich zabudnúť. Tieto jedlá často obsahujú transmastné kyseliny, teda zlé tuky. Väčšinou ide o jedlá rýchleho občerstvenia, rôzne keksíky, trvanlivé pečivo a mnohé polotovary. Daj si radšej na večeru lososa, ktorý je oveľa zdravší, nielen pre tvoje brucho, ale aj pleť a vlasy.

Cviky pre ploché brucho

O domácich cvikoch pre ploché brucho som písal nedávno, prečítaj si článok tu.

Príspevky

príspevky