Cviky s jednoručkami na dosiahnutie pekných ženských kriviek

Aj ty by si chcela mať také štíhle, vyšportované telo, aké vidíš v magazínoch? Nič nie je nemožné. Avšak popri chudnutí a zdravej strave mysli aj  na cvičenie, bez ktorého to vytúžené telo len tak nedosiahneš. Skús napríklad tieto cviky s jednoručkami. Rýchlo zober jednoručky do rúk, a poďme na to!

Veľa žien si myslí, že na dosiahnutie štíhleho tela stačí len schudnúť. Nie je to tak. Štíhlu líniu síce môžeš dosiahnuť znížením telesnej hmotnosti, ale vysnívanú postavu s peknými krivkami bez zbytočného tuku takto nezískaš.

Maj na mysli jednu vec – ak chceš mať štíhle telo, tak musíš nielen spáliť tuk, ale aj udržať alebo zvýšiť svoju svalovú hmotu. Svalová hmota je dôležitá, pretože práve svaly ti zabezpečia pekné sexi krivky a nie len nízku hmotnosť. Nemysli teraz na také veľké svalstvo, aké majú kulturisti, ale uvedom si, že bez svalovej hmoty cesta k pevnému telu a zadku nevedie.

Ženy to s naberaním svalov majú ťažšie ako muži, pretože nemajú toľko testosterónu. To však neznamená, že nemôžu nabrať slušnú svalovú hmotu a mať pevné, atraktívne telo.

príťahy s jednoručkou v predklone

Vyskúšaj tieto cviky s jednoručkami, ktoré ti pomôžu nielen schudnúť, ale aj nabrať svalovú hmotu. Precvič svoje celé telo pomocou tohto tréningu.

Cviky s jednoručkami

cviky s jednoručkami
Nohy a zadok
Drepy s jednoručkami
Výpady s jednoručkami
Rumunský mŕtvy ťah s jednoručkami
Plecia
Tlaky v sede na lavičke s jednoručkami
Upažovanie v sede s jednoručkami
Biceps
Kladivový bicepsový zdvih s jednoručkami
Klasický bicepsový zdvih s jednoručkami
Chrbát
Príťahy s jednoručkou v predklone
Mŕtve ťahy s jednoručkami
Prsia
Tlaky na lavičke s jednoručkami
Rozpažovanie na lavičke s jednoručkami
Triceps
Tricepsová extenzia v sede s jednoručkou
Tricepsové tlaky s jednoručkou
cviky s jednoručkami

Všetky uvedené cviky s jednoručkami vykonaj v troch sériách po 8-12 opakovaní. Tak ako pred každým cvičením, nezabudni si rozohriať kĺby a svaly dynamickým strečingom, a po odcvičení tréningu si ich uvoľni statickým strečingom.

TIP: Pridaj sa k nám aj na Facebooku!

 

Sezóna bikín sa blíži, a ak chceš vidieť výsledky už do začiatku leta, vykonávaj tento tréning 3 až 4-krát do týždňa a po ňom zaraď ešte 20-30 minút kardio cvičenia (beh, bicykel, orbitrek, …). Samozrejmosťou je aj úprava stravovacích návykov, v tom ti najviac pomôže program budemFIT. Odporúčam začať s C9 detoxikáciou. Tento 9 dňový plán ti pomôže prečistiť tvoje telo a nastaviť ťa na tú správnu cestu k zdravšiemu „ja“. Po C9 detoxikácii môžeš pokračovať programom F15 , ktorým dosiahneš vytúženú postavu. Ak všetko dodržíš, viditeľné výsledky prídu už po mesiaci, a ty sa budeš cítiť silnejšia a krajšia.

Príspevky

príspevky