Spevnenie tela – najefektívnejšie domáce cviky pre ženy

Na spevnenie tela žiadne špeciálne nástroje nepotrebuješ, aby si vypracoval štíhle a pevné telo. Postačí ti váha tvojho tela, správna strava a samozrejme vytrvalosť, motivácia, keď sa výsledky neobjavia tak rýchlo, ako si predstavoval.

Existuje nekonečné množstvo rôznych cvikov na spevnenie tela, ktoré ti sľubujú štíhlu líniu, ale máloktorý z nich je účinný. Vyskúšané a praxou preverené cviky sú tie najúčinnejšie a samozrejme dôležité je aj jednoduchosť.

Domáce cviky pre spevnenie tela

Pre sexy stehná a zadok cvič výpady a drepy. Výpady sú veľmi dobrým cvikom na spevnenie zadnej časti stehenného svalstva, sedacích svalov a tiež štvorhlavého svalu stehna.

Drepy takisto zaťažujú hlavne spodnú časť, ale sú efektívne aj pri spevňovaní brucha. Drepy si zamilovali ženy po celom svete.

Pre spevnenie tela veľkým hitom je aj plank(doska). Toto cvičenie ti pomôže spevniť skoro celé telo, ale hlavne stred tela, paže a zapoja sa aj svaly uložené hlboko v bruchu i okolo chrbtice.

Keď už sme hovorili o cvičení na brucho nemôžme vynechať ani skracovačky. Jednoduchý základný cvik, pri ktorom precvičíte všetky časti brušného svalstva, hlavne hornú časť.

Pre spevnenie tela bolo by dobré precvičiť aj prednú časť tela a svaly horných končatín. Jedno z najideálnejších cvičení na tieto partie sú kľuky. Na druhej strane toto cvičenie nie je príliš obľúbený medzi ženami, čo je veľká škoda. Dokáže totiž efektívne posilniť prsné svaly, tricepsy, bicepsy i chrbát. Kľuky sú komplexné, jednoduché a veľmi účinné.

Na záver si skombinujme silové a aerobné cvičenie. Takže nasledujú angličáky, ktoré sú náročné, ale veľmi účinné na spaľovanie tuku. Angličáky posilnia nielen svaly, ale aj kardiovaskulárny systém.

Samozrejme pred cvičením je veľmi dôležité rozcvička, dobre prehriať si celé telo. Na konci každého cvičenia nezabudni si dôkladne pretiahnuť všetky svaly.

Tak ako aj na začiatku bolo spomenuté cvičenie nie je všetko na spevnenie tela. Dôležitú rolu hrá pri spevňovaní tela aj stravovanie. Je vhodné konzumovať nízko kalorické potraviny, udržať príjem sacharidov na nízkej úrovni a pri tom zvýšiť bielkoviny a zeleniny (vláknina).

Už nič ti nechýba k tomu aby si si vypracoval štíhle a pevné telo len vytrvať, dodržiavať diétu a cvičiť, aj keď sa výsledky neobjavia tak rýchlo. Spevnenie tela nie je z jedného dňa na druhú, ale keď vytrváš tak uvidíš zaslúžené výsledky.

Príspevky

príspevky